26.1.12

You will love this !

As february the " month of love" is just around the corner ... Karin from Wunderlust and I want to show our love to all of you... giving away one of her awesome handmade Rouge Pony pieces, the winner can choose between the flower crown or the Feathered Epaulette Shoulder Pads ... 
As you all are fantastic... Im also giving away one of my bow ties - brooches as a second prize !! 

Febrero, "el mes del amor" esta a la vuelta de la esquina... para mostrarles nuestro cariño Karin del blog Wunderlust y yo hemos decidido hacer un sorteo especial en donde el ganador puede elegir entre la corona de flores o las aplicaciones con plumas para los hombros, ambos hechos a mano y de venta en Rouge Pony
Y como sois lo mejor... hay un segundo premio !! Una de las Pajaritas- broches hechas por mi.



Is open internationally -- Ends on February 25th
Like  Rouge Pony 
Follow/ Seguir  Wunderlust 
Follow Aminta´s Fashion at any or all of these: Bloglovin /  Google+  / Facebook / Twitter /  GFC

Leave a comment with your email to contact you in case you win !! / 
Deja un comentario en este post con tu email para poder contactarte.


Good luck... and if you like this post , show your love on bloglovin ( the heart button at the end of the post)
Buena suerte a todos....  y si les gusta este sorteo dar click al botón del corazón de bloglovin más abajo.

Aminta.

104 comentarios:

FairyFiligree dijo...

Hello - seems like a lovely giveaway - this is my comment - love your blog! fairyfiligree@gmail.com

Unknown dijo...

Acabo de descubrir tu blog hace poco y me encanta!
A ver si tengo suerte con el concurso.
Mi mail es: juliapvi@gmail.com
SAludiños!

mispapelicos dijo...

Necesito esas maravillas, ahhhhhhhhhhh cuéntad conmigoooooo
XXXXXXXXXXXXXXXX

Anónimo dijo...

OOOOOOOH me encanta todo no sabría qué elegir! Esta chica es ideal.
Ya te sigo en todo, soy @OhMadmadame, te dejo mi email:
carmen.hr@hotmail.com

Un besazo Aminta!! :D

Villarrazo Madrid dijo...

Great photos! Really enjoyed your blog. I am your new follower. Check out my blog and follow me if you’d like =)

Antonella C’est Moi dijo...

LOVE YOUR BLOG, VERY VERY COOL!!FOLLOW ME ON GOOGLE FRIENDS AND I WILL BE HAPPY TO FOLLOW YOU BACK <3
XOXO
A_C'EST MOI
LAMODEOUICESTMOI.BLOGSPOT.COM

Marta Långstrump dijo...

I'm you fan on Lookbook, I follow your blog and I liked your facebook page!
Your style is an inspiration! Lot of Love honey!

Dunia C. dijo...

ya habia visto yo un comentario tuyo en el blog de karin diciendo algo de un anuncio:D tengo que hacerme facebook que no tengo, debo ser la unica en el mundo! y así me apunto
ah se me olvidaba, no había visto tu entrada anterior hasta ahora, pedazo de look!
xx

The Holly Rivers Show dijo...

oooh i want to win pleeease lady! thefashionturd@gmail.com ...wunderlust is pretty rad eh? x

La Vendedora de Nenúfares dijo...

¡¡¡Me encanta el sorteo!!!! ¿qué puedo decir? No suelo tener mucha suerte en estos juegos, pero quiero intentarlo: me encanta la pajarita y las aplicaciones de plumas para los hombros!!
Y me has descubierto un nuevo blog que creo me va a gustar (mi madre, no tengo tiempo para seguir tantos!!)
Mi email: hadasinalas@hotmail.com

Unknown dijo...

wow que cool!
ya las sigo... sus blogs me encantan y estos regalos están increíbles.. si ganara no sabría cual escoger.. saludos!

Unknown dijo...

yay! Thank you darling girl xxx

Anónimo dijo...

wowww i loves those prizes! :D styledynamite@hotmail.co.uk

Sara Reverberi dijo...

Love the shoulders pads.You're both really talented.

Yinyit dijo...

Si tus looks eran lindos ni se diga tu blog ^^
Me encanto!! Gracias por haberme pasado el link :)
Y me apunto al sorteo, las cosas que hacen están divinas *w*
Mi email: ninibeth_08@hotmail.com

Sigue así! ^^

Mrs. D dijo...

followed! count me in :)

glitzykitty@gmail.com

Susana dijo...

Participo! Me encantan las plumas! Besitos

susanapersonalshopper@hotmail.es

YvonneSedition dijo...

What a lovely giveaway! Have followed and liked and this is my comment. Ta! yvonne.duffield@gmail.com

Lynn / Melancora dijo...

Que bonita la primera foto!

Bss.
http://melancora.blogspot.com

beatgu dijo...

Great giveaway!!!

rrgbeatriz040885@hotmail.com

laroyal dijo...

Thanks for a chance! I would to win:) your blog is wonderful!!

laroyal06 at gmail dot com

my thrifty closet dijo...

wow...I love her blog, she is amazing. I did the three things like a good girl, liked Rouge Pony, follow Wunderlust and always your follower. Thank you for these lovely prizes!

mongs
mythriftycloset.blogspot.com

femaleprint dijo...

Ainsss que chulo el sorteo!!! yo me apunto
Te seguimos en blogger vale?
femaleprint@hotmail.com


Nos encantaria que te pasaras y nos siguieras en nuestro blog que tb tenemos sorteo! No es tan chulo pero algo es algo y estamos empezando!
un besote y gracias!

Miel y Limón dijo...

mielylimonmc@gmail.com

Szappanbubi dijo...

o_O no words. just LOVE.
followed both awesome blogs (Szappanbubi) and liked (Szabina Luzics)
porcukorborso at gmail dot com

Fairy-blessings*

CrippleHorse dijo...

-Liked Rouge Pony on Facebook as Despina Vnt
- I follow Wunderlust via GFC as deb_oro
- I follow Aminta´s Fashion on: Bloglovin as Despina Vnt
- on Google+ as DESPINA VENETI
- on Facebook as Despina Vnt
- via GFC as deb_oro

Amazing prizes, thank you!!

DESPINA
deb_oro@yahoo.gr

BlackAsphodel dijo...

I liked Rouge Pony on Facebook as Black Asphodel

I follow Wunderlust via GFC as Black Asphodel

I follow Aminta´s Fashion on BlogLovin' as blackasphodel@yahoo.com

I follow Aminta´s Fashion on Google+ as Black Asphodel

I liked Aminta´s Fashion on Facebook as Black Asphodel

I follow Aminta´s Fashion on Twitter as @BlackAsphodel

I follow Aminta´s Fashion via GFC as Black Asphodel

My e-mail: blackasphodel(at)yahoo(dot)com

Teddi dijo...

everything karin makes is true thing of beauty & work of art. i already follow with google friend, & like rouge pony on facebook. :)
tbear103(at)gmail(dot)com
http://honeybeelane.blogspot.com/

MoonRae dijo...

Sharon Siqueiros likes Rouge Pony on FB
MoonRae following both of you on GFC and I subscribe via email to both blogs
Thanks for the Fabulous giveaway

lunrei(at)yahoo(dot)com

Fazirra dijo...

I love both of you & Karin's blog. Your fashion is such an inspiration :)

nor_fazirra1994@yahoo.com.my

Jessica dijo...

Hello Doll! I hope I win one of these lovely prizes! Your blog is dynamite, as is Karin's blog!
xox
Jessica
www.AutomaticDoll.com

Jade dijo...

Love this

Eccentric Daydream

Unknown dijo...

I Like Rouge Pony on FB!

(oksana vladimirovna)

ksyshenka(at)yahoo(dot)com

Thank you for the chance!

Unknown dijo...

Following Wunderlust via GFC! (ksyshenka)

ksyshenka(at)yahoo(dot)com

Unknown dijo...

Following Aminta´s Fashion via Bloglovin!

ksyshenka(at)yahoo(dot)com

Unknown dijo...

Following Aminta´s Fashion at Google+! (Oksana V.)

ksyshenka(at)yahoo(dot)com

Unknown dijo...

I like Aminta´s Fashion on FB!

(oksana vladimirovna)

ksyshenka(at)yahoo(dot)com

Unknown dijo...

Following your on Twitter!

(@oksana2372)

ksyshenka(at)yahoo(dot)com

Unknown dijo...

Following your blog via GFC! (ksyshenka)

Thank you for the chance!

ksyshenka(at)yahoo(dot)com

Piroscutza dijo...

me encantan las aplicaciones de pluma!!!!

silvia.pirosca@yahoo.com

kisss


silvia from www.walkingonadream.net

sar dijo...

FOllowing both!
Email is sar.j.Harding@gmail.com

Francesca | A Golden Hour dijo...

Awesome giveaway <3
I did everything :)

Francesca
francivusk at hotmail dot it

Anónimo dijo...

gorgeous! adore the shoulder pads! x

Anónimo dijo...

Hola Aminta!
me encantaron las plumas! muy top!!
Sigo a todas las páginas!
Saludos =)
Lorna
email: dupy80(at)yahoo(dot)com(dot)ar

TheThinkingCat dijo...

Me encantaría tener esas plumas!!

Leticia García
thethinkingcatblog@gmail.com

Un beso!!

Cinderella dijo...

las plumas negras nos encantannnnnn.besitosss

Blanca Viñas dijo...

Jo, qué maravilla, llevo mucho detrás de una de esas coronas:)
Muchas gracias por la oportunidad, y si encima haces otro premio tuyo, infinitas gracias:)
blanki_1989_@hotmail.com

Lulu dijo...

I like Rouge Pony on FB: Olesia Flegka
I follow Wunderlust with GFC: Lulu
Follow Aminta´s Fashion on Google+: Alesia Flegka
on Twitter: @LuluFleg
on GFC: Lulu
redalepou(at)yahoo(dot)com

sissuka dijo...

hola guapa¡¡¡

Me encantan tus pajaritas¡¡¡Son una monada¡¡¡¡¡

Yo me quedaria con las plumitas porque creo que las daria más uso jejejej.
Aunque la diadema es una monada también¡¡¡¡¡

Ya sabes te sigo como: sissuka
Mi email: sissuka@gmail.com

Y a ver cuando tomamos ese cafetin¡¡¡¡

Muacksssssssssssssss

Unknown dijo...

ohhh esas hombreras de plumas me encantan! y las pajaritas tambien! :3

quin216@hotmail.com

cruzaré los dedos! ^^

un besazo♥

Anaivilo dijo...

Great Giveaway!! I did evrything you asked, I am following you via GFC and Twitter and I am following Wunderlust too with the name Anaivilo on all platforms.

email: ollie_fashion@yahoo.com

Crysy dijo...

Fairy tales are for real because you made it come true! =)
Joined.

Crystal Marie Cañete
crystalmariecanete@gmail.com

GFC- Crysy
FB- Crystal Marie Cañete
Google+- Crystal Marie Cañete
Twitter- @dearcrysy
Bloglovin'- dearcrysy@yahoo.com

ROPARANOIAS dijo...

me apunto aminta!!! a ver si me toca!! ;)

karolyvero@hotmail.es


Bronika

Carmen Coello dijo...

:)

Me apunto! Soy Carmen de ROom on the third floor

ccoello3@gmail.com

va dijo...

liked rouge pony / ana amanti
following both blogs via bloglovin
tumblemumbo at gmail.com
thanks

I love my old Levi's dijo...

Me apunto !
Mi nombre es Alicia Pastor
ilovemyoldlevis@hotmail.com
Te sigo en bloglovin y también sigo a Wunderlust en facebook&GFC

Join my new skull bracelet GIVEAWAY !

http://ilovemyoldlevis.blogspot.com/

Raquel T.G. dijo...

#amazing! ;)
Ya sabes que a ti te sigo por GFC, FB, Twitter, etc etc jejeje
Y ahora sigo también a Rouge Pony y Wunderlust!
Mi mail: raqueltg.23@gmail.com

Un besazoooo

Magento&Amarilla dijo...

genial!!!! me apunto!
:)
me encanta la corona de rosas, mi favorita

burbujitabebe dijo...

me encantan!!!me gusta todo, pero me encantaria una pajarita de esas tan cucas!!
besitos!
burbujitabebe@hotmail.com

Crazy for fashion dijo...

Me encanta! Muchas gracias por el sorteo! silvia_ron@hotmail.com Besos! <3<3

Whatstrend? dijo...

¡Qué maravilla, Aminta! Me lo perdí el día de la publicación, pero me encanta por lo original de los regalos. Cruzaremos los dedos! xx

What's trend*? - whatstrend@gmail.com

What's trend*?-Personal Shopping

Boheme.Fille dijo...

This is awesome, Aminta! I love all the prizes!

Done the steps.

boheme.fille@yahoo.com

Sara dijo...

Me encanta el aplique de plumas! La corona es realmente preciosa, pero creo que la daria menos uso....
Mi email: saraescuderosainz@gmail.com

Irene P. dijo...

Me encanta toooooooodo! La pajarita, las plumas, la corona de flores... todo!:D Me uno al sorteo, sin pensármelo dos veces!
irene_sueka@hotmail.es

http://triangulosredondos.blogspot.com/

sandra Fdez Fdez dijo...

Me encantan tus novedades Aminta!el último post es Genial!!Bueno, a ver si tengo suerte con las plumas...seguiré tus pasos..:) ,Un saludo,
Sandra
VidaPropia Tocados

Esther Mädchen dijo...

Hace tiempo que busco una corona de flores!
blanconegre@hotmail.com

Florinda dijo...

Awesome giveaway! Enter me please! :)
GFC: floryfrancy
e-mail: floryfrancy@inwind.it

Finger crossed! ;)

Bianca J. dijo...

gfc:lebi
fb:sunshine's fashion
tw: @lebi85
bloglovin'/e-mail: ruth_jagers@libero.it

samantha.tedesco dijo...

Beautiful giveaway!!! :)
GFC: Samantha Tedesco (samantha.tedesco)

FB: Samantha Tedesco

twitter: samanthatedesco

mail/bloglovin: samantha.tedesco@gmail.com

caty dijo...

Thanks for opportunity!!!
gfc: catymariposina
email maison-@hotmail.it (bloglovin)
fb: caterina mariposina
twitter: @mariposinacate
google plus: caty mariposina

Chicca dijo...

Hi!Enter me,please! I love all the prizes!
I'm follower!
FB/GFC:Chicca Tamburrino
twitter:poiu801
mail:pleadi@inwind.it

LAURAVALZY dijo...

HI! I'M NEW ITALIAN FOLLOWER, I'M LAURA VALZY! ENTER ME, PLEASE! MAIL valzy87@yahoo.it
THANKS!!! ^_^

punkettina85 dijo...

amazing giveaway!!
GFC: punkettina85
FB: flower bomb
i follow you on Bloglovin':punkettina85@hotmail.it

4passiNellaMiaVita dijo...

Partecipo ^^

GFC Francesca Scirpoli

FB Francesca Loveredhair

piukina81@gmail.com

tstalessia dijo...

enter me!

I'm Alessia Testa,
liked and shared on:
on fb as: Rosa Pink
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003171379714
on twitter: https://twitter.com/#!/tstale82
on GFC :Alessia Testa ; tstalessia
on Bloglovin : tstalessia, tstalessia@hotmail.com

mail: tstalessia@hotmail.com

hegles dijo...

hi!i done!
i follow all!
gfc: hegles
twitter: hegles
google+ and fb : chiara ciofolo
bloglovin and my meail : hegles@inwind.it

L'Adrienn dijo...

hello!
I did all of the steps!
Fb: Adrienn Luzics
GFC: Adrienn Luzicsadri
bloglovin: Adrienn
email: barienn@gmail.com

adry dijo...

enter me
google+ adriana costanzo
tw mbilla82
blog mbilla82
mail mbilla82@yahoo.it

Damla dijo...

GFC follower of both.

Like both on FB: https://www.facebook.com/sweepstakelover

Thanks!
annabell_lee_dk (at) yahoo.com

Nenna dijo...

Enter me :)

minuhno@gmail.com

Tori dijo...

Fab giveaway! entered:D
-Tori
www.fashiontrendsmore.com
tori@fashiontrendsmore.com

jolie.petite.fille dijo...

beautiful!
done the steps.
google+ and fb : Monika Lavrinovicute
monikajamie@yahoo.com

Unknown dijo...

I would love to win this giveaway! :) Prizes look so good!
My email ad is: aoshi_himura2004@yahoo.com

Debora dijo...

I did all!
debby_f@hotmail.it
On fb: Debora Ferri

Adrián Amoedo dijo...

Me encantan tus tutoriales


adrianfernandezamoedo@gmail.com

No Holds Barred dijo...

OMG! Awesome giveaways! I will be so happy to be donning it in my school if I would win.

email address: kylesgotmeclicked@yahoo.com

blog: kzbpascual.blogspot.com

Unknown dijo...

participoo!!
alfonsina15_91@hotmail.com

Lyudmila dijo...

Like Rouge Pony = Lyudmila Sizova
Follow/ Seguir Wunderlust - Lyudmila
Follow Aminta´s Fashion at any or all of these: Bloglovin ( lusizova@gmail.com ) on FB (Lyudmila Sizova) and via GFC (Lyudmila)
lusizova at gmail.com

milagros gonzalez dijo...

me encantan, ambos son muy originales
pinksilfide@hotmail.com

Katarzyna dijo...

GFC: Katarzyna
twitter: @Kaziutka

email: gogunia3(at)wp(dot)pl

thank you! :)

Grace Wong dijo...

Thanks for the giveaway!
FB: Grace Wong
GFc: Grace Wong

I followed you on fb!

shou.milk@gmail.com

blessing dijo...

i love this giveaway and its so nice. And i have been looking for a flower crown but i couldn't find any but now i have found one and i would like to be the one to win it. I will be so happy if i do.Hope i win

Sara dijo...

Everything done!!!
sarettadancermlt@gmail.com

Sara dijo...

Everything done!!!
sarettadancermlt@gmail.com

Todoloquemellama dijo...

Que difícil elegir cualquiera de las dos cosas, ambas me parecen preciosas.
Me apunto, por supuesto.
sidelpi@hotmail.com

NiXie_xoxo dijo...

OMG i am soooo inlove with the flower crown!! love your blog btw..
email = pwincess_nix@yahoo.com
twitter = @NiXie_xoxo

Martina Bradshaw dijo...

I participate!!

on FB & GFC: Martina Bradshaw

mail: muzzettina@hotmail.it

thnak for the opportunity

Elly dijo...

flyelephantfly@gmail.com

PisaPisuerga dijo...

huy! que casi me lo pierdo... me encantan los adornos de plumas de los hombros!!!

beso
pisapisuerga@gmail.com

Nádia dijo...

Nádia Sepúlveda

katnani@hotmail.com

Alessia dijo...

Enter me please! :)
alelale at live dot com

Mrs. D dijo...

Easy peasy, already following both :)

glitzykitty@gmail.com

María Chantal Rodríguez Nilsson dijo...

que wai^^

marixanti1990@hotmail.com

Taller de Interlenguajes dijo...

Thank you!!
following you both :)
Google +: Sofia Liberatori
GFC: Sofia
email: sofialibera at gmail dot com